jag är omringad av höghusen, kommer aldrig stanna för rödljusen

HEJ
Har inte ätit såhär mycket socker som jag har idag på hur jävla länge som helst. Detta har jag ätit idag: startmysli med choklad, winerbröd, degig bulle med kanelsmak, sockerkaka med chokladsås & kokos, marabou, crepes med nån fyllning, vaniljglass, chips, burgerking glass & vaniljyoghurt. Oj, tack sofia som påminde mig om att jag har ätit en tredjedels eldoradochoklad och päronsaft! Vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Iallafall så ligger jag i sofias sova i fönstret oj nej menar sofia soffa i mörket och Alice ligger och tigger uppmärksamhet i ett hörn. Vi har precit ätit massa chips och vaniljglass, Alice hade varit och bitit hål i bottnen på bunken så det blev kletigt på bordet. Kollade slut på en desperate housewifes säsong.
Jätteeemyyysiiig kväll´med i'm a fish och skånska. ÅÅhh vi lyssnar på världens goaste låt!
Jag & Sofia är lyckliga, men det är inte för att Alice sover.

Var på stan förut och köpte ett par rosa skor, en leopardmönstrad bh och ett par örhängen!

fakkkkkkk att ni åker snart




GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0