kom precis hem

ÅÅhh, just nu är jag bara så jävla lycklig!
Dagen har varit både hemsk och underbar. Hade bra morgon tills det sket sig lite men sen blev det  underbart igen. Mitt möte gick skit, jag grät, skrek, var helt galen. Herregud var jätte längesen jag grät sådär tur att jag inte hade smink haha. BLÅSTE SOM FAAN GJORDE DE OCKSÅ :o Slutade med att jag och mamma gick in i första godis affären vi hittade och köpte massa choklad till mig som jag hetsåt på väg till prinsgatan. Stackars mamma, mitt beteende var inte att leka med haha. När jag träffade Sofia och Alice igen blev jag jätteglad med en gång, vi pratade och de var så underbara! love you!
Vi åkte till torget där jag köpte en tyllkjol och ett par gula mjukisshorts. Av en ren slump så råkade Alice också köpa lika dan kjol och shorts samtidigt ;o. Heheh hände en liten incident inne på bikbok när jag skulle prova en klänning... Det var nog då jag skadade mitt finger så att det blev blod på min tröja och mina shorts HAHAH vackert.
nHo skulle äta så jag följde med henne hem och åt med henne. Alice satt och ba ät mer är mer haha så söt! Sedan gick vi ut och stod på willys i en evighet, försökte bestämma oss för om vi skulle köpa rulltårta, kakor, choklad, kokostoppar, chokladbollar eller prinsesstårta. Det gick inte så jag bjöd oss på premiums cola light.
Satt och pratade, fotade och drack på masthuggsberget i någon timma och sedan följde jag Alice en bit.
Har lovat att lägga in massa bilder men måste sova kan bara lägga in några,  ska upp tidigt imorgon fan :o
Ska till tandläkaren haha! Sedan har jag, Alice och Sofia planerat dagen & kvällen & natten.




alice diet :D


reeedigt osminkat

hahah hemsk bild :D




tänk på att jag hade gråtit och sprungit och sånt hela dan hhaah!
mitt picasa funkar inte heller av någon anledning på denna datorn så fick ändra kontrast och sånt bara i typ vistas egna program :(
fixar mer bilder när jag orkar fixa internet till den datan som har bilderna!
puspus!
livia(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0