Idag säger jag inte emot ...

... om ni kallar mig för Fuckie. Jag. Har. Bakat. Kaka.
OCH tagit bild på det. HAHAHAH


En till Ricky & en till mig!

Var hos tandläkaren typ nio imorse. Hon var jätteelak,  lät mig inte gå på toa wäwä.
Igår så lovade jag Alice & Sofia att jag skulle bara en kaka när de va på sin konfa så att vi skulle ha den på stranden idag. Sharing is caring, att laga mat är äkta vänskap. ;)
Det blir nog ingen strand, men när de slutar klockan tre så ska jag gå upp (eller ner? har tappat mitt lokalsinne) mot masthuggskyrkan och så ska vi göra något. Först blir det stan/torget för jag behöver fortfarande skor! Det var min anledning till att shoppa igår men hittade inga.
Lyssnar på musik, anteckna det. Har på blanda så det kommer massa spanskt efter varje bra låt, måste klicka på knappen heeela tiiden. :(

Har då inte så mycket att göra fram tills klockan tre så här kommer lite bilder.

Vad jag köpte igår:

tyllkjol, bikbok. Har redan en nästan lika dan men jag älskar såna!

Inte mycket tyg där.
Shorts från dendär ganska nya affären.

"fan va söt bild, om man klipper bort dig då ... och dig."
alice tycker att jag har lite för bra självförtroende.





haha mina händer blir typ aldrig bruna




Nanar hos Sofia i natt, myskväll på schemat.
Låter som det oscar här hemma för de håller på att måla om mitt hus tror jag. Det är en man som kollar in på mig. Är inte det typ hemfridsbrott? Eller vad vet jag, går ju inte i skolan. Ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0