05:55

Livia här, sitter i Majas säng med hennes dator som tar fem minuter att starta. Och då överdriver jag inte ens. Just nu önskar jag att inte behövde sova alls, som vampyrerna i twilight. Känner mig sådär stel i ansiktet som man gör när man inte har sovit mycket. Vill bara hoppa in i duschen, dricka en cappuchino och göra ansiktsmask. Har bara sovit ungefär en fucking timma i natt, eller morgon kanske jag ska säga. Trodde det var mer men senaste smset skickade jag halv tre och sedan vet jag att jag vaknade halv fyra för då pratade jag i telefon. Tack, tack. Men pallar inte vara sur för det. Vafan, jag kan sova någon annan natt.
Idag ska jag på något möte klockan tre och efter det ska jag nog träffa Alice och Olivia. Innan ska jag nog bara ligga ute i solen och sova haha. I fredags så byggdes det en balkon aka byggnadsställning utanför mitt köksfönster och funderar starkt på att ligga och sola på den sen. :o Om det håller för alla stora starka män borde den väl hålla för mig med? Tror jag ska prova när jag kommer hem.
Maja sparkas och snarkar i sömnen och jag är tacksam för att detta är en dubbelsäng haha, jääääävliiigt sugen på frukost är jag också. Valios vanilj yoghurt med jordgubbaarr....mmmmmmmm...... den smakar nästan exakt som vaniljsås, mycket godare än vanlig yoghurt. Och så vill jag ha cappuchino med daim eller milkyway smak också. Och ben and jerry glass. Fan vilken go frukost... Synd att det bara blir fil med müsli wäwä

Igår blev det ändå härligt väder sen på kvällen. Satt vid vattnet i slutet då det nästan var helt mörkt, åt choklad & kaka, lyssnade på musik. Det var så otrooligt fint. Trodde inte att det fanns en plats i götet för det innan igårkväll. Vi såg massa eldflugor också och det blev ännu vackrare, men när vi började se eldfjärilar kom vi på att det bara var strålkastaren bakom som lyste uppåt.. hehe.
Kan inte lägga in bilder nu för Maja har ingen minneskortläsare.

Jag halvsover så det tar ett tag att skriva.. klockan är 06:43 nu och nu lyser solen in genom fönstret och värmer mina ben. Naaaajs.

Känner att jag har skrivit jävligt långt nu :)
Ha en go morgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0